DO FOLLOW ME. THANKS .
TAKEN BY ZULPOK

Followers

Friday, 16 December 2011

hari berganti hari .. masa berlalu dengan cepat . berat badan semakin bertambah . ketinggian pula meningkat .
wowww . banyaknye perubahan . begitu juga kisah tentang aku ngan si sia . kekasih aku.
dah 397 hari dah aku kapel ngan dye . ouh . dok lame mane .. haha memang tak lame .tp,aku dah tau semua tentang dia .(maybe??)  .. kami selalu gaduh . gaduh sampai tak ingat dunia . dalam pergaduhan tu,kami keluarkan perasaan yang ter-sampah dalam hati . detik tu jugak , masing-masing berubah perangai .
yaa . fight is good . memang la . gaduh tu sebab jelus ,kalaw tak jelus, tak sayang , kalaw tak sayang,tak kenal, kalaw xkenal, maka tak cinta .kalaw tak cinta , tak perlu dirindui ,.kan ?? 
sebab tu jugak aku selalu wat hal . haha biar dye pujuk aku . sebab aku suke dipujuk . wkakaka 
perempuan,u know .. xkan nak hardcore 27 jam sehari kan? memang la kene stick-stick siket hati dye tuh .
kalaw tak letak garam dalam hati, x perfect la couple tuh . 
takkan la aku nak lepas dye macam aku lepas ikan dalam sungai camtu jea kan  setelah 17rintangan aku lalui nak dapatkan dye uh . 1tahun aku tunngu dye tackle aku , hahaha memang aku dalam kategori org yang bodoh laa kalaw aku lepaskan dye . pernah putus, tapi sambung balik ..

hanya mati maut ajal dalam clash-kan kite , (:





0 manusia je comment:

Post a Comment

dah habis baca ? tinggalla komen . satu pun oke la . hahha tankss ..