DO FOLLOW ME. THANKS .
TAKEN BY ZULPOK

Followers

Monday, 14 November 2011

genap setahun ):

sedih sangat2 , walaupun dengar je setahun , tapi, awk still x berubah . kenape??
saye taw, sye xlawa macam kawan saye. sebab tu awk suke rapat2 ngan dye ,
cakap pun melibatkan nafsu .saye nie perempuan . saye tak nak hati saye terluka sebab menda yang berlaku hari2 . takkan awak nak mintak maaf sokmo kalaw awk wat salah ??  sekali wat salah,sekali tu mintak maaf .
macam trademark awak la kan , kalaw betul , baik saye xmarah awk je ,,
saye tak suke awk rapat ngan kawan saye !!  awk suke ke saye rapat bodoh2 ngan kawan awk ??
**
b , mintak maaf . saye ajok awk sambut anversariee kite hari nie , tapi,, awk wat 'lereyy' ..rase hati ..
setahun sekali ,kn xboh, saye dok pernah sambut sebelum nie , sebab tuh saye nak awk jadi yang pertame sambut same2 ngan saye , dunia akan indah jika memenuhi segala harapan dan impian kite kan ??
cinta akan mati jika tiada sokongan yang sesuai , sokongan saye iatu awk .
setahun kite kapel , kite masih x lalu haluan yang same , ):   saye taw, permulaan hari ini paling sakit ,
tapi, nanti , kite akan bahagia sebahagia-bahgiaanyeeeee ,, (: baii

0 manusia je comment:

Post a Comment

dah habis baca ? tinggalla komen . satu pun oke la . hahha tankss ..