DO FOLLOW ME. THANKS .
TAKEN BY ZULPOK

Followers

Tuesday 7 June 2011

pakat tolok moto weii !!

hahhahhaha... emang malang ah.. cian member aku,,fik or...moto ye mapuh.kes xdo0p
minyokk,,bodo agy,, hahhaaaha   kat bukit pulok..lakang moh aku,
so,,tolakk lhaa ramai2,, hahhaa moto skuter ego,,
4 org gy tolok,,, berat ekpomm.
maklumlhaa,,,kitorang niem puwann.. p,,tu pengalaman
ptame aku tolok moto,, hahaha emang katang ah sek2 niemm.
bekejasame lake,,, na,,fik,,aku,,asiah,,huhuh
best lepak rinim aw,,  ILY !!!!!!!!
duit rinim,,prabih kes beli air er,, hahhaa 
xpe r.. xkesohh,, member2 ak dok ngiree lake..
hehhehe
wtf ah mber aku !
aku sygg mgg,, sebab mg suke lanje aku tek,, ahaha
acu mg dok lanje aku,, emang aku dok sygg mg,,
hehehe --kidding--


bai bai  !!

0 manusia je comment:

Post a Comment

dah habis baca ? tinggalla komen . satu pun oke la . hahha tankss ..