DO FOLLOW ME. THANKS .
TAKEN BY ZULPOK

Followers

Saturday 4 June 2011

dunia ..........

ermm,, ade dok r org hok syg aku ?? macam family aku dulu2,,
dulu2,, family aku sume sayang aku,, tapi,, sejak aku yatim,,
aku kurang kasih sayang,, sumenyee banyok keje,, sampai satu hari tuh,,
aku dok jupe pom ayoh aku,, bangun tido..ayoh aku takdop doh,,malam baru balik,,memang ar
aku tido doh,, kak aku pom xdo0p doh,gy blajo lake,, tinggal sorg je kak aku,,
tu pom dok lekat kt rumoh,, ye laa, masing2 carik keje,, adik aku pomm,,slalu je dok jupe ye,,
sebab bizi ngan member2 ye,, so,, majority,,aku sengsorang ah kt rumoh,
aku pom rindu gok belaian kasih sayang mak,,ayah cam dulu2,,
aku nop gok macam org lain,, guraw2 ngn parents diorang,, 
p,aku bsyukur,,aku sempat rasekan perkare tuh,,
imy redha pemergian umi,,  skunk,,,  aku takkdo0p sesape dah,, nop ngadu,,
aku cume ade kawan2.. tu pom ramai saing2 hok makan same diri,,
aku ade BF,, kadang2 jee aku crite masalah aku at dye,,..tp,,xbyk r,, cume 
bile aku sedyh sangad2 baru lha aku citer at dye..sebab die xsuke aku crite tentg masalah aku,,
yelaa,, dah masalah kite,, takkan ade org yg nk dgr,
kengkadang tuh,, aku tpakse jumpe kaunselor sko0l aku,, sebab aku dah xtahan dh ngn mslah aku nim,,
cikgu2 sko0l aku slalu tanye,, aku de mslah tak,, p,,takkan aku nop crite,,
aku bukan lha suke sgt share,, aku suke pendam je,,
aku tak nak luahkan sebab aku tak nak org lain tahu mslah aku,, 
aku nakk sgtttx3 family aku cam dulu,,
caring satu same lain,,
p,,skunk,,sumenyee da brubah,,aku wat hal aku,,kaw wat hal kaw ..
camtuhh r..
p,,bukan lha terukk sangad kuarge aku nim,, cume bizi je,, ayah aku keje, emang lhaa bz,,
kawan2 kt sko0l aku sokmo ate "' napok sangat dok cukup kasih sayang "' 
mendee tuu peritt sgt taw bg seorg ank yatim,, aku taw ar mung ade fmly cukup.
jangan ar hine aku,,  aku dok mitok sume niee,, aku lu leh,, nok lari dari takdir nie,,
p,,ite manusia,, gane2,,kene lalui gax,,
someone xnk dgr mslh aku,, kalaw aku crite sal problem aku,, (mce ckp fon r) 
die wat 'derk' je,, uihhhhh  ~  dok buduu mane,,p,,leh than ar..
aku sygg fmly aku ,, lebyh segalenye,,
famly aku arw tmpt aku lame nie,, mngadu,, konsi crite,,
kadang2,,kalaw aku sakit perut pom ..aku akan bitaw at arwah umi aku,,
mulaa lhaa umi aku risaw,, nak bawak aku p hospitel pom ade,, haahhaa 
sweett sgt mende tuh..
p..skunk,, kalaw aku ade masalah lebyh teruk dpd  sakit perut tuhh,,
sume orgg wat xtahu,,
alasann :::  wohh,,,ekgy molek ahh, ::gy ah rehat.::makan ubat nung.:: n then,, tuko topics,,
taw tak,,betapaa sakitnyee haty bile kite mngadu kesakitan kite,p,dye wat xrisaw,,
malah,,blebe ,,
kalaw mase die sakit,, aku sampai nak hantar ubat at uwmah dia,,betapa risawnye .
p.. boleh ke aku disayangi macam dulu2?  xdok org nop support aku skunk nie,,
aku dah x larat nk hapai sume nie sndrian,,
aku harap,, seseorang akan hadir lam ido0p aku lpas nie n ubah sumenye kepade bahagia,,,
amin...
baii,,

0 manusia je comment:

Post a Comment

dah habis baca ? tinggalla komen . satu pun oke la . hahha tankss ..